۵ دستور افزایش فالوور واقعی اینستاگرام که باید بدانید
نوشته شده توسط : ساحل

دو نفر از دوستانم در اینستاگرام پیج فروش لوازم آرایشی مسیر انداخته‌اند. این دو نفر کارشان را با هم شروع کردند. ولی بعد از چند ماه؛ احد از آن‌ها ۳۰۰ هزار فالوور و دیگری حدود ۱۰هزار فالوور دارد.

بنظرتان کدام پیج فروش بیشتری دارد؟

احتمالا دارید به پیج ۳۰۰ هزارتایی فکر می‌کنید. ولی این‌طور نیست! پیج ۱۰ هزارتایی فروشش بیشتر است.

بیایید فالوورهای هر دو پیج را مقایسه کنیم. برادر من برای ۳۰۰ هزارتایی شدن از سایت‌های خرید فالوور کاربرد کرد. اما آن یکی، ۱۰ هزار فالوور پیجش را از راه‌های افزایش فالوور راستین و کوشش شبانه روزی توسط آورد!

اگر از الگوریتم جدید اینستاگرام خبر داشته باشید، می‌دانید که تشخیص فالوورِ فیک برای اینستاگرام خیلی راحت‌تر از قبل شده.

با این که شمار بالای فالوورها مهم است، اما مهم‌تر از آن، واقعی بودنِ تک تک این فالوورهاست.

اگر حتی ۱ میلیون فالوور هم بخرید، اینستاگرام بعد از مدتی، تقلبی بودن این فالوورها را تشخیص می‌دهد و باید فاتحه پیجتان را بخوانید!

پس بیایید با خودتان و اینستاگرام رو راست باشید و به جای خرید فالوور، راه‌های افزایش فالوور راستین را در این مقاله یاد بگیرید.

چرا نباید به خرید فالوور اندیشه کنیم؟
شاید با خرید فالوور بتوانید برخی کاربرهای اینستاگرام را فریب بدهید، ولی اینستاگرام را نه!

اگر از الگوریتم جدید اینستاگرام تازه داشته باشید، می‌دانید که تشخیص فالوورِ فیک برای اینستاگرام خیلی راحت‌تر از پیش شده.

در ورژن قدیمی‌تر اینستاگرام، پیج‌ها به راحتی الی مدت‌ها با فالوور فیک ادامه می‌دادند، ولی اکنون که اوضاع فرق کرده است. اینستاگرام بعد از مدتی کوتاه، تقلبی بودن فالوورها را تشخیص می‌دهد و آن پیج را می‌بندد.

اگر برای افزایش فالوور از خرید فالوور کاربرد کردید و یک روز صبح دیدید که اینستاگرامتان بسته شده، شگفتی نکنید!

پس بیایید با خودتان و اینستاگرام رو راست باشید و به جای خرید فالوور، راه‌های افزایش فالوور واقعی را در این مقاله یاد بگیرید.

۱-محتوا حرف نخست را می‌زند!
چرا کسان باید روی دکمه فالو، در بالای پیجتان کلیک کنند؟ جواب؛ محتوایی‌ست که تولید می‌کنید.

فرقی ندارد شما یک پیج فروش شیرآلات صنعتی هستید یا یک بلاگر عاشق کوهنوردی! برای بالا رفتن شمار فالوورهایتان باید محتواهایی منتشر کنید که کسان بی برو و برگشت پیجتان را فالو کنند.

این‌جا درباره استراتژی درونمایه صحبت نمی‌کنیم و تنها ویژگی‌های افزایش فالوور اینستا  یک محتوای خوب را بررسی می‌کنیم. اما شما باید در ارتباط با راهبرد محتوا، همه چیز را بدانید. در نوشتار راهبرد درونمایه برای فرآوری درونمایه در اینستاگرام هرچیزی که درباره یک راهبرد محتوای خوب لازم است را حاضر کرده‌ایم.

بالاخره چه محتوایی تولید کنیم که کسان ما را فالو کنند؟

محتوای ویژه خودتان را تولید کنید
امیدوارم شما جزو آن افرادی نباشید که هرچه بقیه گفته‌اند را تکرار می‌کنند. این ایام کسی دنبال محتوای تکراری و کلیشه‌ای نیست. کل کسان دنبال حرف‌ها و محتواهای جدید هستند.

پس در فرآوری محتوا، سبک مخصوص خودتان را داشته باشید.

حالا این سبک ویژه تولید محتوا، دقیقا چیست؟

برای داشتن شمار فالوورهای نجومی؛ باید استایل متفاوتی برای پیج و محتواهایتان داشته باشید. حرف‌ها و کارهای متفاوت همیشه خریدار دارد.

مثلا یک کار گرافیکی و رنگ خاص در پست‌هایتان به‌کار ببرید. یک سبک شخصی برای نوشتن کپشن‌ها انتخاب کنید. عکس‌هایی پست کنید که علاوه بر داشتن مفهوم خاص، ذهن آدم‌ها را کنجکاو کند. چکیده این‌که متفاوت بودن، به برندسازی شما هم کمک می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: